Bilder på forumet?
Bilder på forumet?
Photobucket har införde för en tid sedan en ganska rejäl avgift för att kunna dela sina bilder med tredje part.
Hur gör ni andra för att dela era bilder?
TJ
Hur gör ni andra för att dela era bilder?
TJ
Entusiastisk återanvändande linflygare ,smord i ricinolja som även behärskar trådlöst hjälpligt.
- Streamerhook
Re: Bilder på forumet?
Det bästa är att klistra in bilderna ihop med det inlägg man skriver. Då behöver man inte vara orolig för att de inte ska kunna ses av alla. Maxstorlek per bild är 500 kb och max 5 bilder per inlägg. Har man bilder som är för stora finns flera gratisverktyg på internet. Både för att ändra storlek och beskära.
Jag har tittat på möjligheten att forumet själv skalar om bilderna till lämplig storlek, men inte riktigt fått till det än. jag brukar använda något gratisverkyg och skala om bilderna till 800 pixlars bredd.
Tack för bra svar
Skall testa när tid finns
Skall testa när tid finns
Entusiastisk återanvändande linflygare ,smord i ricinolja som även behärskar trådlöst hjälpligt.
- Michael Palm
Jag kör med Irfanwiew. mycket bra och gratis. Man kan beskära bilderna också och mycket annat.
Jag förlorar aldrig, antingen vinner jag, eller så lär jag mig!
-
Å här va de "Image Rezizer for Windows!
-
Resizer heter det visst!
Tipsen rullar in
Tack så mycket
Tack så mycket
Nu testar jag igen för att se hur man lägger in bilder.
Med hjälp av Ingemar via fjärrstyrning så gick det att lära en gammal hund att sitta
Med hjälp av Ingemar via fjärrstyrning så gick det att lära en gammal hund att sitta
- Bilagor
-
- Hacke2.jpg (116.34 KiB) Visad 15983 gånger
Lite bilder från när det begav sig! Bilden med Vectorn och SV 11 gick till USA och Brodak!
- Bilagor
-
- 2010-11-04_Jerker.jpg (153.2 KiB) Visad 15955 gånger
-
- 2010-06-19_Jerkers_modeller.jpg (93.32 KiB) Visad 15955 gånger